...

...

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ένα τραγούδι ακόμα... Μ' ακούς;

 
Χθες πήγα βόλτα στην παραλία… Ξέρεις, απόγευμα, βραδάκι σχεδόν… Ήταν ήρεμα, όπως κάθε φορά… Είναι κάπως περίεργο το συναίσθημα να βρίσκεσαι εκεί κατά το σούρουπο. Όλες αυτές οι παραλίες που από το πρωί μέχρι τις πέντε έξι είναι πήχτρα, το βράδυ είναι σχεδόν έρημες… Πραγματικά μαγικό το να βρίσκεσαι εκεί τέτοια ώρα… Γαλήνη… Εδώ και χρόνια πηγαίνω, όταν δεν είμαι καλά… Κάποιες φορές κάθομαι στις ξαπλώστρες και ακούω μουσική, άλλες κάνω βόλτα εκεί που σκάει το κύμα… Όπως χτες, που η τρελή αν και ήμουν ντυμένη με μακρύ τζιν και σταράκια, πήγα και έγινα μούσκεμα… Ήταν όμορφα! Σε σκεφτόμουν… Χάζευα και σε σκεφτόμουν…
(Σε αυτό το σημείο βάζω μια μικρή παρένθεση, για να πω ότι η ηλίθια χάζευα κοιτώντας σε ένα τουρίστα χωρίς να το έχω πάρει είδηση και φαινόταν σαν να του κάνω καμάκι του ανθρώπου! Γαμώτο! Τρίτη φορά το παθαίνω! :P Κλείνει η παρένθεση και συνεχίζω από εκεί που το άφησα!)


Στις αρχές που μιλούσαμε, είχαμε πει ότι όταν ερχόσουν θα πηγαίναμε βόλτες παρέα δίπλα στη θάλασσα που τόσο μου αρέσει…. Σου είχα παραγγείλει και μια πανσέληνο, θυμάσαι; :P Σκέφτηκα πολλές φορές να σε πάρω τηλέφωνο, όσο ήμουν εκεί. Δεν το έκανα. Βασικά… Δεν ήξερα και τι να σου πω, ήθελα απλά να σε ακούσω. Ούτε το λόγο ξέρω. Δε θέλω πια να είμαι μαζί σου έτσι και αλλιώς… Σκέφτηκα πολλά πράγματα, δεν ήταν η σωστή στιγμή… Δηλαδή… Πφφ, τέλος πάντων, δεν έχει να κάνει μαζί σου πάντως… Αλλά καμιά φορά μου λείπεις πολύ… Σε χρειαζόμουν λίγο ακόμα, υποθέτω… Και όταν ακούω αυτό το τραγούδι σε σκέφτομαι… Δεν ξέρω τι θέλω… Για αυτό και δε σε πήρα τηλέφωνο τελικά. Τι να σε μπλέκω, έτσι και αλλιώς έχουμε τελειώσει. Γιατί να σε παιδεύω και εσένα; Μια χαρά παιδεύομαι μόνη μου! :P
Ναι, ξέρω, είχα πει πως είμαι καλύτερα και τώρα φαίνεται πως πάλι τα γυρνάω. Όχι, δεν είναι έτσι… Καλά είμαι! Αλλά καμιά φορά νιώθεις την ανάγκη να σκεφτείς όσα πέρασαν, όσα έκανες, όσα είσαι… Δε στενοχωριέμαι πια, ίσως είναι καλύτερα έτσι. Οκ, σε κάποια θέματα σίγουρα δεν είναι, αλλά δεν πειράζει! Λογικό είναι να μην είναι όλα ρόδινα… Σχέση πάντως δε θέλω. Χόρτασα από αυτό το ζήτημα προς το παρόν, να μου λείπει κάτι άλλο!

10 σχόλια:

  1. OK αυτή την φορά δεν θα στα ψάλλω(αν και θα'πρεπε)!Γιατί γυρίζεις συνέχεια πίσω;

    Υ.Γ:Aπορώ πώς μπορείς να σκέφτεσαι και αυτά εν μέσω εξετάσεων!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε γυρίζω πίσω... Απλά σκέφτομαι όσα έγιναν, τίποτα άλλο... Δεν μπορείς να διαγράφεις άτομα έτσι απλά...

      ΥΓ: Για αυτό διαβάζω τελευταία στιγμή! :P

      Διαγραφή
  2. Δεν είπα αυτό,απλά...ρε συ γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου και βασανίζεσαι;

    Υ.Γ:χαχαχαχαχαχαχαχα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σε έβριζα αλλά πρώτον αυτό που νοιώθεις είναι φυσιολογικό και δεύτερον έχει κολλήσει το πληκτρολόγιο από το σιρόπι και δε μπορώ να γράψω!!:Ρ:Ρ

    ΧΑΧΑ!!

    ΥΓ:Ου να μου χαθείς τεμπέλα!!!!Ακούς εκεί!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλααα δεν ήταν και τόσο πιααα! :P

      ΥΓ: Είδαμε και σένα που διαβάζεις μεσάνυχτα! :P

      Διαγραφή
    2. Ήταν σιροπιαστό!!!ΧΑΧΑΧΑ!

      ΥΓ:Γιατί ποιος σου είπε ότι διάβασα τελικά τότε;;;ΧΑΧΑ!!Νάνι έκανα!!Σήμερα όμως το έχω ξεσκίσει!!7 ώρες περίπου αν μπορώ να υπολογίσω σωστά!!Σαν Πανελλαδικές ένα πράγμα!!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. Εεε όχι και σιροπιαστό το κειμενάκι μου! Οκ, μου λείπει λίίίγο καμιά φορά, σιγά!

      ΥΓ: Εγώ πάλι ακόμα να ανοίξω βιβλίο! :P

      Διαγραφή
  4. Οι βόλτες στη θάλασσα πάντα μας γυρνούν στα παλιά... Πάντα!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή