...

...

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Για ποια αγάπη μιλάς;

-Τον αγαπάω…
-Μαλακίες! Δεν μπορείς να τον αγαπάς! Ούτε 10 μέρες δεν ήσασταν μαζί!
-Ένα μήνα ήμασταν μαζί… Και δε χωρίσαμε γιατί το θέλαμε! Τον αγαπάω, λέμε!
-Εσύ δεν ήσουν που κορόιδευες τα κοριτσάκια που έλεγαν τέτοια; Εύγε, ίδια έγινες! Ευτυχώς που υποστηρίζεις την ιδεολογία σου!
-Δε θα σου δώσω λογαριασμό! Και επιτέλους φύγε από το μυαλό μου, κανείς δε σου ζήτησε να είσαι εδώ! Κανείς δε ρώτησε την άποψη σου.
-Χρειάζομαι λες την άδεια σου για να είμαι εδώ;
-Θα έπρεπε!
-Δεν μπορώ να σε αφήσω να γίνεις έτσι.
-Μου λείπει…
-Έκανες τη μαλακία σου, τη διόρθωσες, τώρα ξέχνα τον!
-Μαλακία είναι που ήμουν με κάποιον για τον οποίο ένιωθα τόσα πράγματα; Με κάποιον που με έκανε να νιώσω επιτέλους καλά;
-Αφού ήξερες τι θα γινόταν… Τι τον έμπλεξες και εκείνον; Και αν έχει δίκιο ο πατέρας σου; Αν ήθελε να σε εκμεταλλευτεί;
-Δεν ήθελε τίποτα… Να είμαστε μαζί μόνο, όπως και εγώ…
-Είσαι αφελής!
-Και εσύ καχύποπτη!
-Να σε προστατεύσει ήθελε…
-Το ξέρω, όμως δεν είχε λόγο. Με προστάτευσε από την ευτυχία.
-Πού ξέρεις ότι θα ήσουν ευτυχισμένη;
-Ξέρω τι ένιωθα.
-Δε θα ήταν για πάντα έτσι! Κάποια στιγμή θα σε πλήγωνε!
-Γιατί, τώρα δεν πληγώθηκα;
-Τουλάχιστον τώρα φεύγεις με όμορφες αναμνήσεις από εκείνον. Θα ήσουν χειρότερα αν χάλαγε η σχέση σας.
-Τώρα λες εσύ μαλακίες!
-Ξεκόλλα!
-Τον αγαπάω… Αλλά τι να καταλάβεις εσύ… Έχεις διαγράψει κάθε θετικό συναίσθημα… Για σένα είναι αφέλεια.
-Δεν τον αγαπάς, απλά πείσμωσες.
-Δε θα μάθουμε ποτέ έτσι όπως έγιναν τα πράγματα!
-Εσύ τα έκανες!
-Ήθελα να είμαι μαζί του. Έκανα μια φορά αυτό που ήθελα. Δε θα ξαναγίνει!
-Ήταν λάθος, παραδέξου το επιτέλους!
-Λάθος ήταν που συμβιβάστηκα και πάλι. Δεν έχω ζωή.
-Μια χαρά ζωή έχεις. Απλά είναι διαφορετική από πριν. Και έκανες σωστά. Ήταν δυνατόν να προτιμήσεις το γκόμενο από την οικογένεια;
-Δεν ήταν γκόμενος! Και έπρεπε να το παλέψω. Αλλά δεν έχω τη δύναμη. Ποτέ δεν την είχα. Ποτέ δε θα την έχω.
-Καλά έκανες. Δεν έχει να κάνει με δύναμη αυτό. Μόνο με σωστές και λανθασμένες επιλογές. Και αυτή τη φορά έκανες τη σωστή.
-Σωστή επιλογή είναι να κλαίω κάθε βράδυ;
-Σωστή επιλογή είναι να έχεις τους γονείς σου πάνω από όλα.
-Δεν ξέρω πια. Δεν αντέχω άλλο. Θέλω να φύγω. Θέλω να γυρίσω το χρόνο πίσω. Θέλω να τα κάνω όλα αλλιώς. Όλα. Να μην τον είχα γνωρίσει ποτέ γίνεται; Να σβηστούν τα φιλιά του από το μυαλό μου;
-Όχι, δε γίνεται. Γίνεται να μη σε νοιάζει. Γίνεται να δώσεις βάση σε άλλα θέματα. Όπως υποσχέθηκες.
-Σωστά… Αυτό υποσχέθηκα. Δώσε μου και πάλι το ψεύτικο χαμόγελο. Το έχω ακουμπήσει στο γραφείο. Θα βγω.
-Θα γίνει αληθινό τελικά, θα το δεις.
-Αμφιβάλλω. Φύγε τώρα, θέλω να μείνω λίγο μόνη.
-Γιατί;
-Γιατί έτσι γουστάρω! Θέλω να κλάψω, άφησε με! Θα κάνω ό,τι είπες. Άσε με όμως λίγο μόνη.
-Θα περιμένω.
-Θα έρθω.

9 σχόλια:

  1. Χώστα στην καχύποπτη,μην την αφήσεις!!Τον αγαπάς μην ακούς το κακό ευατό!!Θέλει μόνο την καταστροφή σου!!Πάλεψε για αυτόν!!Σε αγαπάει και τον αγαπάς!!Ακόμα και να συνέχιζε και να χωρίζατε κάποια στιγμή θα το είχες επιλέξει!!Ο πατέρας σου ακόμα και αν ήθελε αν σε προστατέψει δεν το έκανε σωστά αναιρωντας τα πάντα!!Απλά προχώρα και ακολουθα για μια καταραμένη φορά την καρδιά σου που ουρλιάζει από πόνο και αγάπη!!Όταν συναντάς μια ευκαιρία την αρπάζεις από τα μαλλιά και όπου σε οδηγήσει!!Καλύτερα μια τέτοια καταστροφή παρά αιώνιες τύψεις για κάτι που δεν έκανες!!

    Προχωρεί αιντε!!

    Σε χαιρετώ!

    ΥΓ:Αν θες βγάλε την λεκτική επαλήθευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ότι έχεις δίκιο... Αλλά εγώ δεν έχω κουράγιο... Η καχύποπτη για άλλη μια φορά θα νικήσει... Και εγώ θα είμαι καλά...

      ΥΓ: Έχω λεκτική επαλήθευση;; Χαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Έχεις απλά φοβάσαι!!!Ο φόβος είναι έχθρος και πρέπει να ηττηθεί!!ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ!!!!Πολέμησε του φοβους σου!!Και θα κερδίσει αν ΕΣΥ την αφήσεις,επειδή ΕΣΥ θα την αφήσεις!!ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ!!!Και όχι δεν θα είσαι καλά!!Εμένα δεν με κοροιδεύεις!!Θα είσαι χάλια κάτω από το χαρούμενο προσωπείο!!Ο μόνος δρόμος για την έξοδο είναι να πολεμήσεις το φόβο σου,να διεκδικήσεις ότι αγαπάς!!Αν δε το διεκδικήσεις ΤΩΡΑ στο μέλλον θα καταριέσαι την ώρα και την στιγμή που φοβήθηκες!!Πάρτο χαμπάρι με τη στάση σου αυτή το μόνο που καταφέρνεις είναι να σε οδηγεί στην καταστροφή!!!

      ΥΓ:Έχεις,έχεις!Για κοίτα στην τελευταία μου ανάρτηση να δεις κάτι συμβουλές και ειδικά την 1η που σε ενδιαφέρει!Αιντε!!

      Διαγραφή
    3. Λανθασμένες όμως!!

      Διαγραφή
    4. Στο λέω ως τρίτος παρατηρητής!!

      Διαγραφή
  2. ωωω....φαντάζομαι το βαθμό πραγματικότητας αυτού του διαλόγου και τρομάζω. Δεν εχω να σου πω τιποτε περισσοτερο απο οσα σου εχω ηδη πει. Αν συμφωνω η διαφωνω δεν εχει πλεον καμια σημασια, ο καθενας κανει τις επιλογες του και ζει με αυτες . Η δυναμη παντα υπαρχει , όπως λεει και το ρητο "you don't know how strong you are until being strong is your only choice"
    Δυο λόγια μονάχα κράτα , αυτά μου έμειναν να σου δώσω : επειδη σ'αγαπαω...πονάω κι εγώ. Και πιο πολυ με πονάει που εγώ στη θέση σου τράβηξα τ άλλο μονοπάτι , βγήκα σε πολύ άσχημο μέρος όμως με έβγαλε κάπου , κι απο κει σε νεους δρομους που τωρα ηξερα να τους διαβω . Πολύ φοβάμαι οτι διάλεξες ένα αδιέξοδο. Μα θα έρθω μαζί σου . Σ'αγαπώ να προσέχεις. Περιμένω μειλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλύκα μου... Το κάνω γιατί πιστεύω ότι σε κάθε περίπτωση χάνω κάτι. Και πιστεύω ότι με τον τρόπο που φέρομαι, χάνω τα λιγότερο σημαντικά. Είναι δύσκολο να εξηγήσω γιατί το κάνω, αλλά... Είμαστε τόσο ίδιες μα και τόσο διαφορετικές τελικά εμείς οι δύο! Μάλλον δεν ήρθε ακόμα η ώρα να δείξω τη δύναμη μου εγώ. Απλώς γύρισα σα βρεγμένη γάτα σε αυτό που ήξερα.
      Σ'αγαπώ πολύ και σε ευχαριστώ για όλα. Ξέρω πως όσα μου είπες ήταν σωστά, όπως είναι πάντα...
      Φιλιά!

      Διαγραφή